dimarts, 26 de juny del 2007
La Cambra de Terrassa informa sobre les eines més eficients de fidelització del client
Terrassa. La Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa organitza una sessió informativa sota el títol “La fidelització del client com a base estratègica del creixement. La importància d’un CRM”. L’objectiu de la sessió, que tindrà lloc el proper dimecres, dia 27 de juny, és donar a conèixer el concepte de “CRM” (Customer Relationship Management) i la seva importància per mantenir una bona relació amb la clientela i aconseguir la seva satisfacció. La sessió informativa, que es desenvoluparà de les 09.30 a les 11.30 hores està destinada a qualsevol empresa interessada en dur a terme una estratègia de fidelització de la seva clientela. Un CRM és una eina complerta de màrqueting i d’anàlisi de millora dels resultats que permet incrementar beneficis i la satisfacció del client. També és interessant a l’hora de reduir els costos de vendes de màrqueting. Aquesta sessió anirà a càrrec d’Amadeu Mestre, consultor de l’empresa Sispro.
Etiquetes de comentaris:
Cambra de Comerç de Terrassa,
Terrassa
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada