
Un cop tancat el termini d’admissió de propostes per a la nova marca, el comitè d’experts iniciarà la tria, entre totes les propostes que s’han formulat, amb l’objectiu de trobar una marca per a la nova caixa que resulti atractiva, reconeixible i fàcil d’implementar. Aquest procés requerirà d’una selecció prèvia dels noms proposats,de la qual en sortirà una llista breu, prioritzada, amb els noms que compleixen tots els requisits i que poden ser aptes per a convertir-se en la marca de la nova entitat. Les propostes finalistes passaran una sèrie de validacions per tal de valorar la seva idoneïtat. No serà fins passat aquest procés que la marca resultant, que formarà part de l’informe final del projecte de fusió que haurà de ser aprovat per l’assemblea, serà donada a conèixer. Cal recordar que el nou nom comú conviurà amb les marques originals als territoris d’origen, mantenint l’arrelament a aquestes poblacions històriques com a eix vertebrador de l’entitat resultant.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada