dijous, 22 de gener de 2009

Sabadell impulsa una campanya unitària per promoure el comerç i mostrar el seu suport al sector de l’automòbil

Sabadell. El municipi posarà en marxa de forma unitària una campanya per impulsar les vendes, potenciar el comerç i alhora mostrar el suport de la ciutat a un sector estratègic per l’economia com és el sector de l’automòbil. La campanya, sota el nom de "Comerç de Sabadell, tria bé", es desenvoluparà durant el període de rebaixes, és a dir, fins al 6 de març, i consistirà en la distribució de tiquets entre els clients de les botigues adherides per participar en el sorteig d’un cotxe nou. El projecte està impulsat per l’Ajuntament i les associacions de comerciants de la ciutat i compta amb el suport de la marca automobilística SEAT i el concessionari SARSA, distribuïdor oficial de SEAT. Tot plegat va sorgir arran d’una proposta de l’Ajuntament en el marc del Consell de Comerç Municipal, en el qual hi ha representats l’Ajuntament, els grups municipals, les associacions de comerciants i els sindicats. A partir d’aquesta idea, s’ha articulat tot el procés perquè la campanya sigui possible. En aquest context, s’ha optat pel sorteig d’un vehicle de la marca SEAT, ja que és una de les empreses més significatives de la producció automobilística a Catalunya.