dimarts, 11 de maig de 2010

La Generalitat impulsa el projecte constructiu del desdoblament de la B-124 entre Castellar del Vallès i Sabadell

Castellar del Vallès. El departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya ha obert la licitació del projecte constructiu del desdoblament de la carretera B-124 entre Castellar del Vallès i Sabadell, que permetrà millorar el nivell de servei, la fluïdesa i la seguretat del trànsit en aquesta zona.
El projecte recollirà l’ampliació de la carretera actual en un tram de 2,8 quilòmetres de longitud, que registra una IMD de 31.000 vehicles diaris. Aquesta actuació comportarà una inversió de 10 milions d’euros.
L’alcalde de Castellar, Ignasi Giménez, ha valorat molt positivament la notícia, que ha qualificat com “una reivindicació històrica de Castellar per tenir millors comunicacions amb la ciutat de Sabadell”. A més, el traçat serà compatible amb la connexió prevista per la futura ronda del Vallès i l’estudi del perllongament de la línia de FGC fins a la vila. En aquest sentit, l’alcalde ha apuntat que “tot això significa que en uns anys poden quedar resolts una bona part dels dèficits de comunicació que ha patit la nostra vila”.
La Generalitat preveu que el projecte constructiu del desdoblament de la carretera de Castellar a Sabadell quedi enllestit l’hivern vinent, “de manera que ens trobem amb un dels darrers tràmits burocràtics perquè aquestes obres siguin una realitat”, ha afegit Giménez.
L’alcalde ha destacat també la millora en infraestructures que suposarà el desdoblament de la B-124 permetrà també “atraure activitat industrial al municipi, ja que la vila disposarà d’una àmplia oferta de terrenys industrials de qualitat i ben comunicats”.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Si realment voleu anar per feina aquesta soluciò del desdoblament es un cami equivocat segurisim , Tant si es fa el desdoblament, com el carril bus o el de la bici,com si se aixample la calzada no es solucionara el problema del transit a Castellar , La soluciò esta a conectar la nova rotonda a la ronda de sabadell per can oriach o can deu directes a la autopista C-58 sense semafors ni stops , aqui si es notaria la millora del transit de la B 124,tot lo demes es perdre el temps i els centims en presupostos inutils que no serian efectius amb la cantitat de transit que porta la B 124 , al tema del tren es asunto a part .