dimarts, 1 de juny del 2010

Arrizabalaga desmenteix les informacions que relacionen l’aparició del seu nom en el cas Pretòria amb una presumpta dimissió

Montcada i Reixac. L'alcalde César Arrizabalaga, s’ha mostrat “indignat” per les notícies aparegudes en premsa que el relacionen amb el cas Pretòria i asseguren que per aquest motiu anunciarà la seva marxa. “És veritat que el meu nom apareix al sumari, però no hi ha hagut cap vinculació urbanística entre el municipi i els imputats en el cas”. “La professió periodística mereix tota la meva admiració, però no tot val. A vegades apareixen informacions que, de forma errònia o fins i tot malintencionada, no tenen res a veure amb la realitat”, lamenta.
L’edil no nega els contactes amb el presumpte cervell del cas, Luis García ‘Luigi’, ni amb l’ex alcalde de Santa Coloma de Gramenet, Bartomeu Muñoz, un altre dels principals implicats. “És cert que m’he reunit amb Muñoz per temes comuns d’ambdós municipis, és part de les obligacions d’un alcalde tenir relacions fluïdes amb els màxims representants de les poblacions de l’entorn. També em vaig reunir amb ‘Luigi’ sense saber en quins negocis estava ficat, com ho he fet amb altres milers de persones durant els onze anys que porto d’alcalde, i no vaig preguntant a cada una d’elles si estan sent investigades per la policia”.
Arrizabalaga vol deixar molt clar que l’aparició del seu nom en el sumari del cas Pretòria no tindrà cap influència sobre cap decisió que hagi de prendre ara o en el futur. “Tinc la consciència molt tranquil·la. Fa 15 anys que la ciutadania de Montcada i Reixac em va atorgar la seva confiança per treballar per aquest municipi, primer com a regidor, i des d’en fa 11 que tinc l’honor de ser alcalde. Durant tot aquest temps la meva única obsessió ha estat millorar la ciutat, amb encerts i també errors, però no tinc res a amagar”.