Terrassa. L’Ajuntament renovarà a partir de dilluns vinent, 5 d’octubre, els carnets Bus 65 que siguin rebutjats per les màquines validadores dels autobusos per un problema tècnic. S’ha constatat que els ciutadans que van utilitzar el carnet Bus 65 entre l’11 i el 16 de setembre tenen la targeta invalidada per una incidència en la codificació informàtica. Per solucionar-ho, es canviarà el carnet Bus 65 a aquestes persones, les quals s’hauran d’adreçar als Centres Cívics, l’Oficina Central de Plaça Didó i al Centre d’Informació de TMESA. Les persones que no van viatjar en autobús durant aquest període no han de fer cap tràmit, perquè no han estat afectades per aquest problema tècnic i, per tant, el seu Carnet Bus 65 continua funcionant.
Per notificar aquesta incidència, l’Ajuntament de Terrassa i TMESA ha fet una nota informativa que estarà a l’abast de la ciutadania en els autobusos municipals i en les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC). Amb aquesta nota, l’Ajuntament de Terrassa també demana als usuaris que facin la renovació de forma gradual, ja que podran fer el tràmit al llarg de tot el mes d’octubre. A més, podran continuar viatjant gratuïtament mentre no facin la renovació, perquè el conductor de l’autobús els lliurarà sempre un bitllet, sense cap cost, per fer els desplaçaments necessaris.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada