Castellar del Vallès. La planta de baixa de l’Ajuntament disposa des d’aquesta setmana d’una bústia especial habilitada pel Síndic de Greuges de Catalunya. Aquest nou servei, que respon al conveni signat el passat mes de novembre entre l’alcalde, Ignasi Giménez, i el Síndic de Greuges, Rafael Ribó, té per objectiu oferir una atenció més propera a la ciutadania en la defensa dels seus drets. D’aquesta manera, la ciutadania podrà presentar les seves queixes al Síndic sense necessitat de desplaçar-se a l’oficina de Barcelona. Per fer-ho, caldrà dipositar per escrit els missatges a la nova bústia, que es troba ubicada al vestíbul del Servei d’Atenció Ciutadana, incloent les dades personals. El Síndic garanteix la confidencialitat .
Personal del Síndic recollirà setmanalment els documents aportats pels veïns que, si ho desitgen, també podran presentar les seves queixes per mitjà dels assessors que periòdicament es desplaçaran a Castellar. Les entrevistes amb els assessors del Síndic s’hauran de concertar prèviament al 900 124 124. Aquest telèfon és gratuït i es pot utilitzar també per a fer arribar qualsevol tipus de consulta. L’acord entre ambdues institucions també estableix que el Síndic supervisarà l’actuació de l’Ajuntament de forma singularitzada. Així mateix, elaborarà un informe anual sobre la situació de les queixes i consultes referents al municipi, que podrà presentar al Ple municipal.
Per a més informació podeu consultar els portals www.castellarvalles.cat i www.sindic.cat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada