dijous, 15 d’octubre de 2009

126 empresaris participen a la primera jornada de cooperació empresarial de Castellar

Castellar del Vallès .L’objectiu de la jornada ha estat el d’ampliar, reforçar i generar els contactes entre empreses i crear una xarxa de relacions entre elles. La jornada, que duia per nom "Getting Contacts", ha comptat amb la participació d’un 60% d’empreses del municipi i d’un 40% de la resta del territori, especialment de la comarca.
El regidor de Promoció Econòmica, Joan Creus ha remarcat que “és important que hi hagin pogut participar empreses del territori, ja que aquest fet contribueix a dinamitzar el teixit empresarial de Castellar”.
Durant tot el matí, els empresaris i professionals han pogut ampliar la seva xarxa de contactes i buscar negocis amb les altres empreses participants. En aquest sentit, el president de l’Associació d’Empresaris de Castellar, Eloi Tarrés ha convidat els assistents a “aprofitar la jornada, ja que ofereix la possibilitat de contactar amb moltes empreses en molt poc temps”. En els mateixos termes s’ha manifestat el president de l’Associació de Comerciants de Castellar, Joan Anton Juárez, qui ha destacat que “existeix un potencial important de col·laboració mútua entre les empreses dels polígons i els comerços de Castellar en la prestació de serveis diversos”.
L’alcalde de Castellar del Vallès, Ignasi Giménez, que també ha assistit a la jornada, ha manifestat que “en una situació de paràlisi econòmica, cal buscar iniciatives com el getting contacts, que poden contribuir a dinamitzar el teixit industrial i comercial del municipi”. L’alcalde ha dit que “no hi ha solucions màgiques per sortir de la crisi econòmica” però ha animat els assistents a “adoptar l’actitud necessària per generar xarxa i intercanviar informació i serveis en tots els seus àmbits”.
La jornada ha continuat amb la conferència ”Networking empresarial efectiu”, que ha anat a càrrec del gerent de Summa Systems/Getting Contacts, Juanjo S. Villalobos. Posteriorment, s’ha iniciat un circuit d’entrevistes curtes, d’uns quinze minuts de durada, que els empresaris participants han fet per poder conèixer directament altres empresaris i aprofundir així en possibles relacions de negoci.

Més informació