Terrassa. L'ajuntament i TMESA han trobat una solució més ràpida i còmoda per solucionar la incidència amb els carnets Bus 65 que han estat invalidats per un problema amb la codificació informàtica que es va produir entre l’11 i el 16 de setembre. Enlloc de renovar els carnets, s’optarà per tornar-los a codificar amb un tràmit ràpid i senzill que es podrà fer a partir d’avui mateix, 1 d’octubre, a l’Oficina de TMESA de la Rambla d’Egara, davant del Centre Cultural. L’horari d’atenció és de dilluns a divendres de 8.30h a 13.30h i de 15.30 a 18h.
Les persones que no van viatjar en autobús entre l’11 i el 16 de setembre no han de fer cap tràmit, perquè no han estat afectades per aquest problema tècnic i, per tant, el seu Carnet Bus 65 continua funcionant.
Per notificar aquesta incidència, l’Ajuntament de Terrassa i TMESA ha fet una nota informativa que estarà a l’abast de la ciutadania en els autobusos municipals i en les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC). Amb aquesta nota, també es demana als usuaris que facin la renovació de forma gradual, ja que podran fer el tràmit al llarg de tot el mes d’octubre. A més, podran continuar viatjant gratuïtament mentre no facin la renovació, perquè el conductor de l’autobús els lliurarà sempre un bitllet, sense cap cost, per fer els desplaçaments necessaris.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada